Search results

Records found: 9  
Your query: Main Title = "Rádiá"
  1. Skúsení franchisanti radia, ako začať rozvíjať biznis. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 6-7, s. 19-21.
    article

    article

  2. HLUBINA, Palo - ŽITŇANSKÝ, Eduard. Miliardári radia, ako zbohatnúť. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2008. ISSN 1335-4620, 5. marca 2008, č. 5, s. 18-23.
    article

    article

  3. KUBÁK, Matúš. Marketingová komunikácia rádia KISS, s.r.o. : diplomová práca. Škol. Peter Šimegh. Košice, 2008. 83 s.
    book

    book

  4. JURČÍK, Michal. Digitalizace rádia - nové přístupy k zákazníkovi. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594, Duben 2006, roč. 3, č. 4, s. 26-28.
    article

    article

  5. MÚČKA, František. Nepomáhajte stavať, kde zatápa, radia Nobelovi laureáti. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2004. ISSN 1335-0684, 21. októbra 2004, č. 42, s. 17.
    article

    article

  6. GÁKOVÁ, Zuzana. Portugalci radia, ako pri financovaní eurofondov nezaťažiť národný rozpočet. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2004. ISSN 1335-0684, 26. augusta 2004, č. 34, s. 28-29.
    article

    article

  7. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Zastavia rádiá pokles ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, apríl 2004, roč. 11, č. 4, s. 46-47.
    article

    article

  8. PÁLKOVÁ, Sylvia. Rádiá. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684, 11. septembra 2002, roč. 12, č. 37, s. 9A.
    article

    article

  9. PROSNAN, Jozef. Dajte priestor súkromnému sektoru, radia Slovensku experti OECD. In Trend, 1994, roč. 4, č. 14, s. 1.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.