Search results
- Skúsení franchisanti radia, ako začať rozvíjať biznis. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 6-7, s. 19-21.
- HLUBINA, Palo - ŽITŇANSKÝ, Eduard. Miliardári radia, ako zbohatnúť. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2008. ISSN 1335-4620, 5. marca 2008, č. 5, s. 18-23.
- KUBÁK, Matúš. Marketingová komunikácia rádia KISS, s.r.o. : diplomová práca. Škol. Peter Šimegh. Košice, 2008. 83 s.
- JURČÍK, Michal. Digitalizace rádia - nové přístupy k zákazníkovi. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594, Duben 2006, roč. 3, č. 4, s. 26-28.
- MÚČKA, František. Nepomáhajte stavať, kde zatápa, radia Nobelovi laureáti. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2004. ISSN 1335-0684, 21. októbra 2004, č. 42, s. 17.
- GÁKOVÁ, Zuzana. Portugalci radia, ako pri financovaní eurofondov nezaťažiť národný rozpočet. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2004. ISSN 1335-0684, 26. augusta 2004, č. 34, s. 28-29.
- ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Zastavia rádiá pokles ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, apríl 2004, roč. 11, č. 4, s. 46-47.
- PÁLKOVÁ, Sylvia. Rádiá. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684, 11. septembra 2002, roč. 12, č. 37, s. 9A.
- PROSNAN, Jozef. Dajte priestor súkromnému sektoru, radia Slovensku experti OECD. In Trend, 1994, roč. 4, č. 14, s. 1.