Search results
- MRÓZ-GORGOŃ, Barbara - KOZYRA, Cyprian - MUCHA, Martin. Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.). In Quality and Leading Innovation. International Scientific Conference. Quality and Leading Innovation IV. : Proceedings From the International Scientific Conference : 25th - 28th September 2018, Košice, Uzhgorod. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2018. ISBN 978-617-589-165-0, pp. 37-43 CD-ROM.
- NÉMETHOVÁ, Petra. Rebranding značky na príklade vybraných spoločností : diplomová práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2009. 103 s.
- ŠKORVAGOVÁ, Simona. Rebranding. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 144-150.