Search results

Records found: 10  
Your query: Main Title = "Regionálny marketing"
  1. KAMENSKÝ, Roman. Regionálny marketing ako nástroj rozvoja cestovného ruchu v regióne Orava : diplomová práca. Škol. Juraj Litomerický. Bratislava, 2010. 70 s.
    book

    book

  2. HUDECOVÁ, Martina. Regionálny marketing a jeho špecifiká : diplomová práca. Škol. Vanda Lieskovská. Košice, 2009. 127 s.
    book

    book

  3. KAMENSKÝ, Roman. Regionálny marketing región Orava : diplomová práca. Škol. Peter Drábik. Bratislava, 2008. 56 s.
    book

    book

  4. ANDRISOVÁ, Mária. Regionálny marketing („spoznaj Slovensko za sedem dní“). Problémová úloha. In Implementácia požiadaviek regionálneho trhu práce do ekonomického vzdelávania (so zameraním na OA v SR) : zborník záverečných prác a zborníky elektronických prezentácií. - Bratislava : Katedra pedagogiky, Národohospodárska fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISBN 978-80-225-2432-2.
    article

    article

  5. HORSKÁ, Elena. Regionálny marketing v praxi agropodnikateľa. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266, 2004, roč. 8, č. 3, s. 32-33.
    article

    article

  6. JAMNICKÝ, Peter. Regionálny marketing v kontexte regionálneho rozvoja. In TRANSPOZ I : možnosti riešenia vedecko-výskumných úloh malých a stredných podnikov v doktorandskej forme štúdia. - Žilina : Žilinská univerzita / EDIS, 2004. ISBN 80-8070-266-7, s. 13-18.
    article

    article

  7. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Regionálny marketing (s aplikáciou na uplatňovanie marketingu CR v Malokarpatskom regióne). In Marketing a médiá, regionálny marketing : zborník z medzinárodného odborného seminára. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2004. ISBN 80-89034-82-9, s. 205-208.
    article

    article

  8. HORSKÁ, Elena. Miesto pre regionálny marketing. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266, 2003, roč. 7, č. 11, s. 36-37.
    article

    article

  9. Regionálny marketing : európske charty regionálnej a miestnej samosprávy. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2000. 116 s. Študijné a informačné publikácie, číslo 2. ISBN 80-225-1336-9. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  10. VIESTOVÁ, Kristína. Regionálny marketing. In Verejná správa, 1992, č. 13, príl. 4 s.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.