Search results
- KAMENSKÝ, Roman. Regionálny marketing ako nástroj rozvoja cestovného ruchu v regióne Orava : diplomová práca. Škol. Juraj Litomerický. Bratislava, 2010. 70 s.
- HUDECOVÁ, Martina. Regionálny marketing a jeho špecifiká : diplomová práca. Škol. Vanda Lieskovská. Košice, 2009. 127 s.
- KAMENSKÝ, Roman. Regionálny marketing región Orava : diplomová práca. Škol. Peter Drábik. Bratislava, 2008. 56 s.
- ANDRISOVÁ, Mária. Regionálny marketing („spoznaj Slovensko za sedem dní“). Problémová úloha. In Implementácia požiadaviek regionálneho trhu práce do ekonomického vzdelávania (so zameraním na OA v SR) : zborník záverečných prác a zborníky elektronických prezentácií. - Bratislava : Katedra pedagogiky, Národohospodárska fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISBN 978-80-225-2432-2.
- HORSKÁ, Elena. Regionálny marketing v praxi agropodnikateľa. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266, 2004, roč. 8, č. 3, s. 32-33.
- JAMNICKÝ, Peter. Regionálny marketing v kontexte regionálneho rozvoja. In TRANSPOZ I : možnosti riešenia vedecko-výskumných úloh malých a stredných podnikov v doktorandskej forme štúdia. - Žilina : Žilinská univerzita / EDIS, 2004. ISBN 80-8070-266-7, s. 13-18.
- ZORKÓCIOVÁ, Otília. Regionálny marketing (s aplikáciou na uplatňovanie marketingu CR v Malokarpatskom regióne). In Marketing a médiá, regionálny marketing : zborník z medzinárodného odborného seminára. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2004. ISBN 80-89034-82-9, s. 205-208.
- HORSKÁ, Elena. Miesto pre regionálny marketing. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266, 2003, roč. 7, č. 11, s. 36-37.
- Regionálny marketing : európske charty regionálnej a miestnej samosprávy. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2000. 116 s. Študijné a informačné publikácie, číslo 2. ISBN 80-225-1336-9. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
- VIESTOVÁ, Kristína. Regionálny marketing. In Verejná správa, 1992, č. 13, príl. 4 s.