Search results

Records found: 42  
Your query: Main Title = "Selling"
  1. SEBESTYÉN, František. Optimization of the Process of Selling the Service to Service Providers Through Intermediary Companies. In Innovative Businesses and Start-ups in Current Business Environment. International Scientific Conference. Innovative Businesses and Start-ups in Current Business Environment : Abstracts Proceedings from International Scientific Conference. - Bratislava : Pan-European University, 2021. ISBN 978-80-89453-93-1, pp. 30.
    article

    article

  2. WINKLER, Martin. Legal Regulation of Cross-Selling of Financial and Non-Financial Products. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 467-476 CD-ROM.
    article

    article

  3. ÜBERWIMMER, Margarethe - FÜREDER, Robert - ROINTIGER, Christina. Creating value for the customer with industrial services: Selling industrial services is not a matter of price. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 3, s. 2-16.
    article

    article

  4. HUGHES, Tim - REYNOLDS, Matt. Social selling : techniques to influence buyers and changemakers. London : Kogan Page, 2016. 194 s. ISBN 978-0-7494-7801-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. VINHA, Luis da. Selling the Arc of crisis: promoting foreign policy change during the Carter presidency. In Slovak journal of political sciences. - Trnava : Fakulta sociálnych vied UCM v Trnave, 2016. ISSN 1338-3140, 2016, vol. 16, no. 2, s. 162-189.
    article

    article

  6. VAVROVÁ, Veronika. Cross selling poistných produktov a ich miesto v činnosti bánk : diplomová práca. Školiteľ: Daniela Tkáčová. Bratislava, 2015. 75 s.
    book

    book

  7. HLOUŠEKOVÁ, Ivana. Cross-selling a up-selling v sektore bankových a poistných produktov : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Brokešová. Bratislava, 2015. 66 s.
    book

    book

  8. MUSA MUSA, Mubarak Omar et al. Selling prices in internet shoping. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 1, s. 17-22.
    article

    article

  9. CHOVANCOVÁ, Božena - ÁRENDÁŠ, Peter. Short selling a virtualizácia svetového akciového trhu. In Globálna hospodárska a finančná kríza - quo vadis? : elektronický recenzovaný zborník : vedecký seminár Katedry bankovníctva a medzinárodných financií : 4. júla 2013, Bratislava. - Bratislava : Fin Star, 2013. ISBN 978-80-970244-9-9, [S. 1-6]. ITMS 26240120032, VEGA 1/0329/11. 26240120032, ITMS, Vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí.
    article

    article

  10. KYSELOVÁ, Janka. Cross - selling bankových a poistných produktov : diplomová práca. Školiteľ: Martin Vovk. Bratislava, 2011. 71 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.