Search results

Records found: 3  
Your query: Main Title = "Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku"
  1. LEHOCKÝ, Tomáš. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Rastislav Ručinský. Košice, 2017. 50 s.
    book

    book

  2. MUCHA, Martin. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, 2017, roč. 7, č. 1, s. 31-40 online.
    article

    article

  3. MUCHA, Martin. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Rastislav Ručinský. Košice, 2016. 69 s.
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.