Search results
- KÁNTOROVÁ, Alexandra. Sociálny marketing a jeho uplatnenie v zdravotníctve : bakalárska práca. Školiteľ: Marek Kukura. Bratislava, 2022. 46 s.
- MATEJSKO, Jakub. Sociálny marketing a jeho vnímanie generáciou Z v oblasti prevencie duševného zdravia : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2021. 54 s.
- KUKURA, Marek. Sociálny marketing ako nástroj riešenia spoločenských problémov. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 152-160 online.
- TISOŇOVÁ, Monika. Sociálny marketing - konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v oblasti prevencie zdravia : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2020. 54 s.
- GUMANOVÁ, Simona. Sociálny marketing a jeho využitie v oblasti zdravia : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2020. 53 s.
- ČIHOVSKÁ, Viera. Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 16-28 online. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
- LIESKOVSKÁ, Vanda. Sociálny marketing na podporu zastavenia plytvania s potravinami. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4294-4, s. 18-19 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
- TOMAŠČÁKOVÁ, Mária. Sociálny marketing a jeho využite v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Alžbeta Thiessen. Košice, 2015. 60 s.
- VARTIAK, Lukáš. Sociálny marketing ako účinný motivačný nástroj na zmenu správania. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944, 2015, roč. 10, č. 4, s. 34-46.
- ČIHOVSKÁ, Viera - KOVÁČOVÁ, Jana. Sociálny marketing - rozšírenie marketingovej koncepcie. In Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4, s. 24-31. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.