Search results

Records found: 22  
Your query: Main Title = "Spokojnosť zákazníka"
  1. JURČI, Boris. Faktory internetového obchodu ovplyvňujúce spokojnosť zákazníka : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2022. 74 s.
    book

    book

  2. KURUCZOVÁ, Klaudia. Faktory ovplyvňujúce spokojnosť zákazníka v internetovom obchode : diplomová práca. Školiteľ: Jamal Hasan. Bratislava, 2020. 64 s.
    book

    book

  3. GÚČIK, Marián - GAJDOŠÍK, Tomáš - LENCSÉSOVÁ, Zuzana. Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 207 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-350-3. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

    book

  4. PAPIERNIK, Martin. Spokojnosť zákazníka so službami vo wellness centre : diplomová práca. Školiteľ: Helena Strážovská. Bratislava, 2013. 55 s.
    book

    book

  5. ŠPINDEROVÁ, Lucia. Spokojnosť zákazníka ako predpoklad ekonomickej prosperity hotela. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660, 2012, roč. 45, č. 2, s. 90-102.
    article

    article

  6. JURKOVÁ, Viktória. Spokojnosť zákazníka so službami spoločnosti PartnersGroup SK, s. r. o. : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Pčolinská. Košice, 2011. 71 s.
    book

    book

  7. KLEPÁKOVÁ, Adela. Lojalita a spokojnosť zákazníka. In Využívanie výsledkov doktorandského štúdia pre celoživotné vzdelávanie : zborník príspevkov z vedeckej konferencie, 11. decembra 2009, Košice. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2010. ISBN 978-80-553-0352-9, s. 48-56.
    article

    article

  8. KLEMENTOVÁ, Jana. Spokojnosť zákazníka : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Pružinský. Košice, 2010. 63 s.
    book

    book

  9. TEMPRANO GARCIA, Victor et al. Efektivita podnikania a spokojnosť zákazníka: analýza faktorov pre využitie bioenergie v španielskom regióne Kastília-León. In Inovatívne technológie pre efektívne využitie biomasy v energetike : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. - 20. november 2009, Zemplínska Šírava. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2009. ISBN 978-80-225-2962-4, s. 200-220. SEE/A/037/2.4/X-ENER SUPPLY.
    article

    article

  10. GAJDOŠOVÁ, Martina. Kvalita služieb a spokojnosť zákazníka : diplomová práca. Škol. Marta Karkalíková. Bratislava, 2009. 60 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.