Search results

Records found: 2  
Your query: Main Title = "Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice"
  1. EISELE, Štefan. Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2011. 147 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. EISELE, Štefan - LIPIANSKA, Júlia. Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 516-522. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.