Search results

Records found: 38  
Your query: Keywords = "hodnota úžitková"
  1. DANKOVÁ, Lenka - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Vybrané marketingové aspekty v kultúre a umení. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018). International Scientific Conference. Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018. ISBN 978-80-225-4604-1, s. 99-106 CD-ROM.
    article

    article

  2. DELINOVÁ, Alena - TILL, Juraj - ŠTOFA, Tomáš. The Significance of Ratings in Business-to-Business Procurement. In Central European Conference in Finance and Economics. International Scientific Conference. Central European Conference in Finance and Economics (CEFE2017) : Proceedings of the 2nd International Scientific Conference : September 20 – 21, 2017, Herľany, Slovak Republic. - Košice : Technical University of Košice, 2017. ISBN 978-80-553-2906-2, pp. 147-153. APVV-15-0511.
    article

    article

  3. KOŠALKO, Ivan. Tvorba hodnoty pre zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2016. ISSN 1335-1729, 1/2016, roč. 21, zoš. 80, s. 12-13.
    article

    article

  4. KLAIDMAN, Sam. Inovácia, tvorba hodnoty a princíp Zlatovlásky. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2016. ISSN 1335-1729, 1/2016, roč. 21, zoš. 80, s. 18-19.
    article

    article

  5. ZENDULKA, Lukáš. Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 89-104. VEGA 1/0282/15.
    article

    article

  6. MRKVOVÁ, Katarína. Ekonomický prínos z využívania rekreačných služieb na báze liečivých termálnych a minerálnych vôd na území Slovenskej republiky. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2015. Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2015 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 16. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 3. - 4. december 2015. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2015. ISBN 978-80-225-4219-7, s. [516-522] CD-ROM.
    article

    article

  7. VAGAŠOVÁ, Tatiana. Aplikácia prospektovej teórie na rozhodovanie v kontexte zdravia. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2014. ISSN 1336-9105, 2014, roč. 9, č. 3-4, s. 44-51 online.
    article

    article

  8. ANDRÁŠIK, Ladislav. Nové a vynovené: základ strategickej iniciatívy a konkurenčnej schopnosti. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2010. ISSN 1336-7420, 2010, roč. 6, č. 3, s. 213-232. VEGA 1/0877/08.
    article

    article

  9. TEREK, Milan. Multi-attribute Decision Making and the Utility Function. In Statistical analysis of the economic and social consequences of transition processes in Central-East European countries. - Krakow : Cracow University of Economics Press, 2009. ISBN 978-83-7252-457-7. ISSN 1899-6205, s. 41-49. VEGA 1/0437/08. 1/0437/08, VEGA, Kvantitatívne metódy v stratégii šesť sigma.
    article

    article

  10. MLÁKAY, Jozef et al. Tovaroznalectvo II : nepotravinárske produkty. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 312 s. ISBN 978-80-225-2727-9. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.