Search results

Records found: 21  
Your query: Keywords = "marketing destinačný"
  1. ZEMANOVÁ, Lenka. Spolupráca krajín Vyšehradskej štvorky (V4) v marketingovej podpore cestovného ruchu pod značkou „Discover Central Europe" : dizertačná práca. Školiteľ: Ľudmila Novacká. Bratislava, 2023. 200 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. DURČÁK, Jan. 7+7 tipov a trikov pre úspech. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. leto, s. 32-34.
    article

    article

  3. KRAMÁROVÁ, Helena. Aké trendy v cestovaní nás čakajú? In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. zima, s. 22-26.
    article

    article

  4. CHLPEK, Samuel - HORVÁTHOVÁ, Ivana. Vplyv darčekových predmetov (suvenírov) ako propagačného aspektu pre domáci cestovný ruch na Slovensku. In MERKÚR 2022. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5013-0, pp. 111-120. KEGA 034EU-4/2020.
    article

    article

  5. ZEMANOVÁ, Lenka - CHLPEK, Samuel. Vnímanie krajín V4 v rámci cestovného ruchu v stredoeurópskom priestore. In Medzinárodné vzťahy 2022: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2022: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník vedeckých prác z 23. medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. - 2. december 2022, Bratislava. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2022. ISBN 978-80-225-5034-5. ISSN 2585-9412, s. 646-660. PMVP I-22-102-00.
    article

    article

  6. POMPUROVÁ, Kristína - BAJANÍK, Tibor. Cestovné kancelárie. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2022. 181 s. ISBN 978-80-557-1990-0. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Cestovné kancelárie

    book

  7. WIESNER, Knut A. Regionaltourismus : Destinationsmarketing als Gemeinschaftsaufgabe aller regionalen Tourismusakteure. Berlin : Walter de Gruyter, 2021. 203 s. ISBN 978-3-486-58891-0. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  8. CHLPEK, Samuel. Skvalitnenie atribútov vybraného kultúrneho podujatia na Slovensku. In MERKÚR 2021. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4909-7, pp. 84-93 online.
    article

    article

  9. MARIŠOVÁ, Barbora - SMOLKOVÁ, Eva. Role of Regional Tourism Organizations in Slovakia from Their Perspective. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944, 2020, roč. 15, č. 2, s. 2-9.
    article

    article

  10. PETEK, Vita - POTOČNIK TOPLER, Jasna. Restarting Tourism After COVID-19: New Opportunities for Sustainable Wine Tourism in the Slovenian Town of Sevnica. In Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2020. ISSN 1804-252X, 2020, roč. 11, č. 3, s. 16-23.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.