Search results

Records found: 55  
Your query: Keywords = "marketing regionálny"
  1. GEMBICKÁ, Eva. Aktuálne možnosti spolupráce pre výrobcov regionálnych produktov so zameraním na značku Regionálny produkt Podpoľanie. In Geografické informácie : časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. ISSN 1337-9453, 2023, roč. 27, č. 1, s. 22-38.
    article

    article

  2. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína. Návrh produktov cestovného ruchu Dolného Zemplína s cieľom zvýšenia návštevnosti. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII.. International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from an 12. International Scientific Conference, September 16th – 18th, 2020 (Košice-Rajecké Teplice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4772-7, s. 25-30 online.
    article

    article

  3. SCHULZE, Susanne. Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 937-945 online. VEGA 1/0100/13 (50%), I-15-102-00 (50%). 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    article

    article

  4. RAJČÁK, Milan. Je marketingová komunikácia slovenských krajov s verejnosťou postačujúca? In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 345-352 online.
    article

    article

  5. KRNÁČOVÁ, Paulína - HYKISCHOVÁ, Katarína. Podpora predaja regionálnych produktov na Slovensku. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 26-41 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  6. ORGONÁŠ, Jozef. Marketingom pre úspech v spoločnom podnikaní v turizme. In Rozvoj regiónu, propagácia kultúry, mládeže, športu, tradícií a cezhraničnej spolupráce. odborná konferencia. Rozvoj regiónu, propagácia kultúry, mládeže, športu, tradícií a cezhraničnej spolupráce : zborník z odbornej konferencie 1. workshopu: Šamorín- Čilistov, 1. októbra. 2015. - Šamorín- Čilistov : Združenie regionálneho rozvoja cestovného ruchu a ŠK Kormorán, 2015, s. 12-19.
    article

    article

  7. KABUS, Judyta. Marketing in Tourism. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2015. ISSN 2464-6733, 2015, vol. 5, no. 1, pp. 34-37.
    article

    article

  8. Tourists' behaviors and evaluations. Edited by: Arch G. Woodside, Metin Kozak. Bingley : Emerald, 2014. xv, 133 s. Advances in culture, tourism and hospitality research, Volume 9. ISBN 978-1-78441-172-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu. In Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 14. - 15. listopadu 2013. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013. ISBN 978-80-261-0321-9, s. [1-6] CD-ROM. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    article

    article

  10. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 46-57. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.