Search results
- LÖRINC, Drahoslav. Stanovovanie kritérií na hodnotenie splnenia podmienok účasti. In Verejná správa : školy, úrady, obce, kultúra, zdravotníctvo, rozpočtové, príspevkové, neziskové organizácie. - Žilina : Poradca, 2007. ISSN 1337-0448, 2007, roč. 2, č. 13, s. 46-54.
- SLÁVIK, Štefan - JURIKOVÁ, Benita. Viacrozmerná analýza konkurenčnej výhody. In Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. ISBN 80-225-1583-3, s. 377-381.
- CHRASTINOVÁ, Zuzana. Overenie metód hodnotenia ekonomickej bonity poľnohospodárskych podnikov. In Zemědělská ekonomika = Agricultural economics : mezinárodní vědecký časopis. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2000. ISSN 0139-570X, Červen 2000, roč. 46, č. 6, s. 283-286.
- GREGOR, Milan. Systém pre monitorovanie úrovne produktivity : productivity monitoring system - PMS. In Produktivita : informačný spravodaj Slovenského centra produktivity. - Žilina : Slovenské centrum produktivity, 2000. ISSN 1335-5961, November -December 2000, roč. 1, č. 5, s. 16-17.
- KONVIT, M. Riadenie inovácií. In Poradca. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1997. ISSN 1335-3799, 1997, č. 8, s. 96-102.
- URBÁNEK, J. Základy podnikových financií pre podnikateľov a manažérov. In Poradca. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1997. ISSN 1335-3799, 1997, č. 1, s. 106-112.
- VALACH, V. Adaptácia podnikovej sféry v transformujúcej sa ekonomike Slovenska. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035, 1996, roč. 44, č. 10, s. 801-812.
- HRABĚTOVÁ, E. Podniky 21. století. In Moderní řízení, 1995, roč. 30, č. 9, s. 9-13.
- JEMALA, Ľubomír. K modelovaniu finančného a investičného manažmentu. 2 : Na hodnotenie potenciálu firmy finančná analýza nestačí. In Trend, 1994, roč. 4, č. 3, s. 15.
- PILKOVÁ, Anna. Jednotný návod na úspešnú stratégiu neexistuje : Úspech strategického manažmentu závisí hlavne od schopnosti zaviesť vhodne zvolenú stratégiu do firmy. In Trend, 1993, roč. 3, č. 38, s. 13.