Search results

Records found: 32  
Your query: Keywords = "priemysel cukrovarnícky"
  1. HUBINSKÁ, Veronika. Cena kakaa astronomicky vystreľuje. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 2, s. 26-29.
    article

    article

  2. MORAVČÍKOVÁ, Elena - HYRÁNEK, Eduard. Evaluation of the Sugar Companies in the Czech Republic. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 255-259. VEGA 1/0359/23.
    Viktória Čejková, Svatopluk Nečas, Eva Vávrová
    Čejková Viktória
    Nečas Svatopluk
    Vávrová Eva
    BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 13, č. 7 (Júl 2005), s. 22-25. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2005. ISSN 1335-0900
    rozpis článkov z periodík
    slovenčina
    Slovenská republika
    368 - Poisťovníctvo
    poisťovníctvo * trh poistný * transformácia * trh spoločný * služby * smernice * legislatíva * Česko * Európska únia
    Pokračovanie z čísla 5/2005. Analýza ukazovateľov, ktoré hodnotia úroveň poistných trhov slúži na hodnotenie súčasného stupňa transformácie a aproximácie českého poisťovníctva v procese harmonizácie s európskym poisťovníctvom. Jednotný poistný trh EÚ. Piliere európskeho trhu služieb. Etapy harmonizácie a generácie smerníc. Proces zbližovania poistnej legislatívy Českej republiky a Európskej únie.
    ČLÁNKY
    PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    2005: 7-12

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF722.2 KBverejne dostupné
    article

    article

  3. PETROVČIKOVÁ, Katarína et al. Komparatívna analýza cukrovarníckeho priemyslu krajín Euroázijskej ekonomickej únie z pohľadu konkurencieschopnosti. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Listy cukrovarnické a řepařské : časopis pro obor cukrovka-cukr-líh. - Praha : VUC Praha. ISSN 1210-3306, 2022, roč. 138, č. 5-6, s. 212-219 online.
    article

    article

  4. VĚŽNÍK, Antonín - JADLOVSKÝ, Filip. Vývoj českého cukrovarnictví. In Geografické informácie : časopis Katedry geografie a regionálneho rozvoja FPV UKF v Nitre. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2021. ISSN 1337-9453, 2021, roč. 25, č. 2, s. 88-108.
    article

    article

  5. PETROVČIKOVÁ, Katarína - LIESKOVSKÁ, Vanda - YEGINBAYEVA, Akzhan. The EU Sugar Industry Analysis. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2021. ISSN 1338-5224, 2021, roč. 11, č. 1-2, s. 5-10 online.
    article

    article

  6. LUKÁČ, Jozef. Komparácia finančných indikátorov slovenských cukrovarov. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Listy cukrovarnické a řepařské : časopis pro obor cukrovka-cukr-líh. - Praha : VUC Praha. ISSN 1210-3306, 2020, č. 3, s. 126-130 online.
    article

    article

  7. Všetko o cukre. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 29, (2016.
    article

    article

  8. MELLEN, Martin - SUDZINA, Marián - STRIČÍK, Michal. Využívanie odpadov vznikajúcich v potravinárskom priemysle pri spracovaní poľnohospodárskych produktov. In Odpady : odborný časopis pre podnikateľov, organizácie, obce, štátnu správu a občanov. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2015. ISSN 1335-7808, 2015, roč. 15, č. 12, s. 20-21.
    article

    article

  9. MAJTÁN, Štefan - ŠPILOVÁ, Martina. Prieskum dopadov globalizácie na marketingové stratégie podnikov v SR (na príklade cukrovarníckeho priemyslu). In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 114-122. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    article

    article

  10. MAJTÁN, Štefan. Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA). In Ekonomika a management : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodního workshopu, Brno, 3. června 2011. - Brno : Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta, 2011. ISBN 978-80-210-5596-4, s. [95-101]. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.