Search results
- FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
- Tovar & Predaj. - Spracovaný v EKO-INDEX. Praha : ATOZ Marketing Services. 6x ročne. ISSN 1805-0549. Available on Internet: https://www.tovarapredaj.sk/aktualne-vydanie/
- ŽIAK, Filip. Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 110-119. VEGA 1/0392/2023.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 806.8 KB dostupné po prihlásení - WOJCIECHOWSKA-SOLIS, Julia et al. Factors Determining Buying Behavior on the Organic Food Market in the Visegrad Group Countries-Using Canonical Correlation Analysis. - Registrovaný: Scopus. In Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050, 2025, vol. 2, no. 17, pp. 1-21. 22320288.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 995.7 KB verejne dostupné - BANDA, Federico. Adaptácia umelej inteligencie v podnikoch. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 4-23. VEGA 1/0109/24.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 466.2 KB dostupné po prihlásení - BAZIUK, Andriana - HANÁK, Róbert. Faktory ovplyvňujúce implementáciu umelej inteligencie v organizáciách: individuálne a organizačné determinanty. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 24-35. VEGA 1/0767/21, VEGA 1/0794/25.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 263.6 KB dostupné po prihlásení - DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. E-Commerce Sales of Enterprises in the Context of Covid-19 Pandemic. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 36-46. VEGA 1/0110/24.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 364 KB dostupné po prihlásení - KOCÚROVÁ, Nina. The Financial Quantification of Various Business Programs Aimed at Enhancing Digital Skills. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 60-72. VEGA 1/0767/21.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 312.2 KB dostupné po prihlásení - OSTRIHOŇOVÁ, Miroslava - HAJDUOVÁ, Zuzana. Vplyv umelej inteligencie na podnikovú kultúru a motiváciu zamestnancov. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 73-84. VEGA 1/0109/24.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 356.5 KB dostupné po prihlásení - SAWANT, Vitin Purso et al. HR Competencies for Industry 4.0: Navigating Digital Transformation in Slovak Enterprises. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 85-100. VEGA 1/0188/24.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 615.3 KB dostupné po prihlásení