Search results

Records found: 7  
Your query: Keywords = "stimulácia cenová"
  1. BAŠOVÁ, Alena. Incentive Methods of Regulation in Network Industries. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2017. ISSN 1336-3727, 2017, roč. 15, č. 1, s. 6-11.
    article

    article

  2. MIŠÍK, Martin. Ako rokovať o cene? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 5, s. 60-61.
    article

    article

  3. MIŠÍK, Martin. Ako zmeniť pohľad zákazníka na cenu? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2014, 2014, roč. 6, č. 4, s. 55.
    article

    article

  4. ŠAGÁTOVÁ, Slavka. Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. : zborník vedeckých prác. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2011. ISBN 978-80-970622-1-7, s. 138-143. VEGA 1/0410/10, VEGA 1/0549/10. 1/0549/10, VEGA, Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza.
    article

    article

  5. FAŠIANG, Tomáš. Senzorický marketing. In III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5, s. 1-7.
    article

    article

  6. LIPIANSKA, Júlia. Cena ako trhový nástroj. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 12, s. 58.
    article

    article

  7. BULÍŘ, Aleš. The price incentive to smuggle and the cocoa supply in Ghana, 1950-96. Washington : IMF, 1998. 26 s. IMF working paper, WP/98/88. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.