Search results

Records found: 115  
Your query: Keywords = "trh potravinový"
  1. ANTOŠOVÁ, Irena - STÁVKOVÁ, Jana. Changes in the Intensity and Impact of Factors Influencing Consumer Behaviour in the Food Market Over Time. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2023. ISSN 0139-570X, 2023, vol. 69, no. 9, pp. 358-365.
    article

    article

  2. HRUŠOVSKÁ, Dana. The Influence of Perceived Value Factors on Overall Consumer Satisfaction. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 313-319. VEGA 1/0462/23.
    article

    article

  3. ĆIROVIĆ, Dragana - MELOVIĆ, Boban - DUDIĆ, Branislav. Marketing Management on the Organic Products Market - Key Concepts, New Trends and Experiences from Montenegro. 1st Edition. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2022. 195 s. ISBN 978-80-7676-427-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - BREZINA, Ivan, ml. Motívy a nákupne správanie spotrebiteľov na európskom trhu biopotravín: rozdiely medzi slovenskými a nemeckými spotrebiteľmi. In Významné aspekty udržateľného rozvoja : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5002-4, s. 46-54. VEGA 1/0398/22.
    article

    article

  5. KMETY BARTEKOVÁ, Mária - ŠTARCHOŇ, Peter - ŠTETKA, Peter. Consumer Behaviour and Food Consumer Market: The Case Study of Slovakia. In Sustainable Business Development Perspectives 2022 : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2022. ISBN 978-80-280-0197-1, pp. 132-141. VEGA 1/0737/20.
    article

    article

  6. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Situácia na trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania: Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 131 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4703-1. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  7. Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. Reviewers: Marek Roszak ... [et al.]. 1st Edition. Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. 179 s. ISBN 978-83-63978-75-4. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. Organizational Culture and Behavioral Shifts in the Green Economy. 1st Edition. Hershey : IGI Global, 2018. 334 s. Advances in Human Resources Management and Organizational Development (AHRMOD). ISBN 978-1-5225-2965-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. FOLTÍNOVÁ, Ľubica - GAJDOVÁ, Denisa. Ochrany spotrebiteľa na trhu potravín EÚ. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 327-334 online. VEGA 1/0569/18.
    article

    article

  10. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Názory výrobcov biopotravín týkajúce sa ekologických obalov. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2018 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4568-6, s. 23-28 CD-ROM. VEGA 1/0670/16.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.