Search results

Records found: 51  
Your query: Keywords = "výrobky domáce"
  1. Predávame 70 percent slovenských potravín. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 74, (2023.
    article

    article

  2. GAJDOŠOVÁ, Florence Agnés Marguerite. Présenter les particularités d’un fromage régional. 1ère édition. Paris : Le français des affaires, 2021. 10 s. Available on Internet: <https://www.lefrancaisdesaffaires.fr/wp-content/uploads/2021/08/Numerifos_Presenter-les-particularites-d-un-fromage-regional_Fiche-enseignant.pdf>
    book

    book

  3. ČVIRIK, Marián. The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 3, pp. 1-17 online.
    article

    article

  4. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika - ŽEVCOVÁ, Ivana. Competitiveness of Milk as a Selected Slovak Product of Animal. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2020. ISSN 1335-9746, 2020, roč. 19, č. 1, s. 51-64 online.
    article

    article

  5. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Socializácia je narušená, naše predaje tiež. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 5, s. 28-29.
    article

    article

  6. TÓTH, Miroslav. Slovenské potraviny v obchodných reťazcoch. In Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019. ISBN 978-80-225-4680-5, s. 557-563 online. KEGA 002EU-4/2019. 002EU-4/2019, KEGA, Integrácia a systematizácia výsledkov vedeckovýskumnej činnosti v oblasti ochrany spotrebiteľa, s primárnou orientáciou na potravinovú bezpečnosť, za účelom modelovania adekvátneho spotrebiteľského správania.
    article

    article

  7. ČVIRIK, Marián. Which Factors Influence Consumer Ethnocentrism? The Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In DOKBAT. Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers. DOKBAT : 15th Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers, 6.-7.11.2019, Zlín. - Zlín : Tomas Bata University, Faculty of Management and Economics, 2019. ISBN 978-80-7454-893-2, pp. 208-216 online.
    article

    article

  8. Fandíme našim. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 20-21.
    article

    article

  9. Rastie záujem o slovenské výrobky. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 5, s. 20.
    article

    article

  10. Slovenské má prednosť. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 6, s. 10.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.