Search results

Records found: 1596  
Your query: Keywords = "značky"
  1. Najviac privátiek je v kategóriách mlieko a mäso. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 1, s. 38-39.
    article

    article

  2. Z Biedronky strach nemáme. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    article

    article

  3. SORRENTINO, Guiseppe et al. Supporting Management Decisions for M&A Transactions Based on the Strategic Allocation of Intangible Assets. In Problems and Perspectives in Management. - Sumy : LLC "СPС "Business Perspectives". ISSN 1810-5467, 2024, vol. 22, no. 2, pp. 539-554. 2023-05-15-003.
    article

    article

  4. Silnie postavenie privátnych značiek. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 3, s. 42-43.
    article

    article

  5. Prinesieme vlastné značky aj vernostný program. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    article

    article

  6. POLLÁK, František et al. Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic. In International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2024. ISBN 978-981-97-0995-3, pp. 895-915.
    article

    article

  7. MARKOVIČ, Peter - POLLÁK, František. Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands in the Context of Global Pandemic. In International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2024. ISBN 978-981-97-0995-3, pp. 917-937.
    article

    article

  8. GEMBICKÁ, Eva. Aktuálne možnosti spolupráce pre výrobcov regionálnych produktov so zameraním na značku Regionálny produkt Podpoľanie. In Geografické informácie : časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. ISSN 1337-9453, 2023, roč. 27, č. 1, s. 22-38.
    article

    article

  9. CHOMOVÁ, Katarína. The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 31-40. VEGA 1/0398/22.
    article

    article

  10. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 84-91. VEGA 1/0398/22.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.