Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0019502^"
  1. AMBRÓZAIOVÁ, Daniela. Distribučné kanály v sociálnom marketingu. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6, s. 68-76.
    article

    article

  2. AMBRÓZAIOVÁ, Daniela. Postavenie sociálneho marketingu, vzdelávania a legislatívy pri vyvolávaní sociálnych zmien. In Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08, s. 93-98.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.