Search results

Records found: 33  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0051917^"
  1. BARTOŠ, Adam - GRISÁKOVÁ, Nora. Využívanie vybranej marketingovej činnosti v súbore výrobných družstiev. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 2, s. 53-64 online. VEGA 1/0368/18.
    article

    article

  2. BARTOŠ, Adam - JANČOVIČOVÁ, Monika. Stimuly pre výskum a vývoj v Slovenskej republiky. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 99-106 online. VEGA 1/0857/16. 1/0857/16, VEGA, Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí.
    article

    article

  3. BARTOŠ, Adam - JANČOVIČOVÁ, Monika. Comparison of Approach Towards Selected Features of Marketing Innovation in a Business Organization and in a Cooperative. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA @ EUBA 2018. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA @ EUBA 2018 : Capacity and Resources for Sustainable Development: The Role of Economics, Business, Management and Related Disciplines. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2018. ISBN 978-80-225-4571-6, pp. 24-32 online. VEGA 1/0857/16. 1/0857/16, VEGA, Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí.
    article

    article

  4. TVRDOŇ, Rudolf. Využitie marketingových nástrojov vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Adam Bartoš. Bratislava, 2018. 62 s.
    book

    book

  5. BARTOŠ, Adam. Komparácia prístupu výrobných družstiev k marketingu v Slovenskej republike a v Českej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Nora Grisáková. Bratislava, 2018. 148 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. BUKOVOVÁ, Sylvia. Aktuálne trendy v environmentálnom a sociálnom podnikaní v SR : praktikum. Recenzenti: Katarína Grančičová, Dana Hrušovská, Adam Bartoš. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. [211 s.] [9 AH]. SAMRS/2017/EK/1/3, SSEDAS, DCI-NSAED/2014/352-248. ISBN 978-80-225-4592-1.
    book

    book

  7. BARTOŠ, Adam. Economic Features of V4 Countries Environment and Impact on the Business. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 33-36. VEGA 1/0709/15, VEGA 1/0128/15. 1/0709/15, VEGA, Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR.
    article

    article

  8. REŽNÁ, Daniela. Podnikateľský zámer malého a stredného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Adam Bartoš. Bratislava, 2018. 63 s.
    book

    book

  9. BARTOŠ, Adam. Možnosti prezentácie domácich poľnohospodárskych produktov na tuzemskom trhu. In Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania a faktory zvyšovania výkonnosti poľnohospodárskych podnikov II. : [recenzovaný zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4400-9, s. 48-53. VEGA 1/0709/15 50%, VEGA 1/0128/15 50%. 1/0709/15, VEGA, Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR.
    article

    article

  10. BARTOŠ, Adam. Economic features of environment of the countries V4 and influence on business environment. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov : 5. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice (the Slovak Republic) and Tarnobrzeg (the Republic of Poland), may 18 - 20, 2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4384-2, p. 24. VEGA 1/0709/15, VEGA 1/0128/15. 1/0128/15, VEGA, Faktory zvyšovania výkonnosti poľnohospodárskych podnikov vo väzbe na rozvoj vidieka a zabezpečenie primeranej potravinovej sebestačnosti.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.