Search results

Records found: 18  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0029516^"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej - BORGUĽA, Matúš. Poznatky zo skúmania vplyvu vybraných premenných na pozicioning webovej stránky vo výsledkoch vyhľadávania v segmente online predaja leteniek v SR. In Knowledge Management News. - Bratislava : Obchodná fakulta EU. ISSN 1338-7553, 10.3.2014, s. 1-7 online.
    article

    article

  2. POLÁK, Martin. Zelený marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Matúš Borguľa. Bratislava, 2014. 48 s.
    book

    book

  3. BORGUĽA, Matúš. Reverzná distribúcia v prostredí SR : dizertačná práca. Školiteľ: Mária Dzurová. Bratislava, 2014. 140 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. KLIČKOVÁ, Šárka - BORGUĽA, Matúš. Spotrebiteľská gramotnosť a vzdelávanie spotrebiteľov v Európskej únii. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 189-196 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    article

    article

  5. LUSTIG, Miroslav. Marketing web stránky : bakalárska práca. Školiteľ: Matúš Borguľa. Bratislava, 2014. 40 s.
    book

    book

  6. ŠUSTEROVÁ, Ivana. Recyklácia v prostredí SR : bakalárska práca. Školiteľ: Matúš Borguľa. Bratislava, 2013. 46 s.
    book

    book

  7. MIKLOŠÍK, Andrej - BORGUĽA, Matúš. Dodržiavanie zásad systematického riadenia ako východisko pre úspešnú realizáciu projektov. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 35-40 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  8. MIKLOŠÍK, Andrej - BORGUĽA, Matúš. Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing identity : design that sells : conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2013, Smolenice, Slovak Republic. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-546-1, s. 335-351. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/047/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  9. GEREK, Radoslav. Marketing Web stránky : bakalárska práca. Školiteľ: Matúš Borguľa. Bratislava, 2013. 41 s.
    book

    book

  10. BORGUĽA, Matúš. Rozvojové ciele milénia. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 201-211. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.