Search results

Records found: 56  
Your query: Publisher = "Bratia Sabovci"
  1. BAČÍK, Radovan - GBUROVÁ, Jaroslava. Analýza súčasného stavu maloobchodu a veľkoobchodu v podmienkach Slovenskej republiky. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 18-22. VEGA 1/0876/10.
    article

    article

  2. BELLOVÁ, Stanislava - ŠAGÁT, Vladimír. Systémy pre riadenie vzťahov so zákazníkmi. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 36-40.
    article

    article

  3. DOBROVIČ, Ján. Vplyv pôsobenia na MSP počas reformy daňovej a colnej správy SR - so zameraním na koncepciu jednotného výberového miesta daní, ciel a odvodov. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 78-82. GAMA/10/14.
    article

    article

  4. GRANČIČOVÁ, Katarína. Možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malých a stredných podnikoch. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 106-110. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    article

    article

  5. JURIŠOVÁ, Vladimíra. Fair Trade ako súčasť Corporate social responsibility. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 138-142.
    article

    article

  6. BEDNÁRIK, Jaroslav. Využitie sociálnych sietí v podmienkach malých a stredných podnikov. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 23-26.
    article

    article

  7. BEDNÁRIK, Jaroslav. Krízová komunikácia ako súčasť marketingovej komunikácie podniku. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 32-35.
    article

    article

  8. BLAŽKOVÁ, Silvia - OLŠIAKOVÁ, Miriam. Postoje európskej verejnosti k drevu a k výrobkom z dreva. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 46-52.
    article

    article

  9. ČOREJOVÁ, Tatiana - ORIEŠČÍKOVÁ, Alena. K problematike internej komunikácie v multikultúrnej spoločnosti. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 72-77. VEGA 1/0149/10.
    article

    article

  10. DOMOVÁ, Jana. Hodnotenie inovačnej výkonnosti na Slovensku. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 83-87.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.