Search results

Records found: 19  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0034060^"
  1. KNAPIK, Peter. [Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 318-322. Recenzia na: Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem / Otília Zorkóciová - Barbora Brynkusová ; recenzovali: Víťazoslav Balhar, Peter Knapik. 1. vyd. - Bratislava : Sprint 2, 2012. - ISBN 978-80-89393-91-6.
    article

    article

  2. IZAKOVIČOVÁ, Monika. Zmeny a nové trendy v spotrebiteľskom správaní v EU a ich vplyv na tvorbu medzinárodnej marketingovej stratégie : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2012. 50 s.
    book

    book

  3. PASTVOVÁ, Miroslava. Sociálne siete a ich využitie v komunikačnej politike medzinárodných firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2012. 53 s.
    book

    book

  4. ZORKÓCIOVÁ, Otília - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem. Recenzovali: Víťazoslav Balhar, Peter Knapik. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2012. 163 s. [6,28 AH]. Economics. VEGA 1/1185/12. ISBN 978-80-89393-91-6. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR). [Copy count : 21, currently available 17, at library only 4]
    Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

    book

  5. BRYNKUSOVÁ, Barbora. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2012. 149 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. ZORKÓCIOVÁ, Otília - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Dosahy krízy na medzinárodný marketingový program firiem v EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 790-806. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article

  7. NEUHAUSOVÁ, Katarína. Personálna politika medzinárodnej firmy v čase súčasnej finančno - hospodárskej krízy : bakalárska práca. Školiteľ: Daniel Krajčík. Bratislava, 2011. 58 s.
    book

    book

  8. POLONCOVÁ, Sandra. Komunikačná politika medzinárodnej firmy v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2011. 43 s.
    book

    book

  9. HATADÁM, Roman. Efekt spodnej vlny a reklama na sociálnej sieti Facebook : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2011. 51 s.
    book

    book

  10. BRYNKUSOVÁ, Barbora. Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 19-30. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.