Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0051327^"
  1. BURČÍK, Vladimír. Osobnosť značky. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2005. ISSN 1335-9266, 2005, roč. 9, č. 1, s. 12-13.
    article

    article

  2. BURČÍK, Vladimír. Budovanie úspešnej značky. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2005. ISSN 1335-9266, 2005, roč. 9, č. 3, s. 35.
    article

    article

  3. Slovensko a internet v roku 2001 : internet v živote, riadení a obchode organizácie : zborník zo 7. medzinárodnej konferencie konanej v dňoch 2.-3. októbra 2001 v Bratislave. Bratislava : EL&T Easy Learning & Teaching, 2001. 133 s. ISBN 80-88812-14-3. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  4. Internet v riadení a obchode firmy : zborník z 6. medzinárodnej konferencie konanej v dňoch 25.-26. októbra 2000 v Bratislave. Bratislava : EL&T, 2000. 123 s. ISBN 80-88812-13-5. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  5. Internet v riadení a obchode firmy : zborník z 5. medzinárodnej konferencie konanej v dňoch 11.- 12. októbra 1999 v Bratislave. Bratislava : EL&T Easy Learning & Teaching, 1999. 175 s. ISBN 80-88812-11-9. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  6. Internet v riadení a obchode firmy : Zborník z 4. medzinárodnej konferencie konanej v dňoch 21. októbra 1998 v Bratislave. Soňa Makulová. Bratislava : EL&T Easy Learning & Teaching, 1998. 126 s. ISBN 80-888-12-08-9. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  7. Internet v riadení a obchode firmy : zborník z 3. medzinárodnej konferencie konanej v dňoch 2. až 3. októbra 1997 v Bratislave. Bratislava : EL&T Easy Learning & Teaching, 1997. 173 s. ISBN 80-88812-05-4. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  8. HLÔŠKA, Branislav - BURČÍK, Vladimír - PETRÍKOVÁ, A. Zahraniční partneri vo firmách pomáhajú zvýšiť kvalitu dizajnu : Marketing a dizajn. In Trend, 1994, roč. 4, č. 24, s. 1.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.