Search results
- LANČARIČ, Drahoslav - SAVOV, Radovan - CHEBEŇ, Juraj. Organizational Performance: Are the Phases of the Talent Management Process Equally Important? In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2021. ISSN 0013-3035, 2021, roč. 69, č. 10, s. 1038-1061.
- MAJTÁSOVÁ, Katarína. Aplikácia marketingových stratégii v oblasti vysokoškolského vzdelávania : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 100 s.
- PECNOVÁ, Sylvia. Vzťah seniorov k reklame : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 59 s.
- CHMELICKÁ, Eva. Analýza vplyvu direct marketingu na spotrebiteľské správanie seniorov : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 50 s.
- CHEBEŇ, Juraj. Influence of Globalization on Agrarian Sector in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In SGEM conference on political sciences, law, finance, economics & tourism. International multidisciplinary scientific conferences on social sciences & arts. SGEM conference on political sciences, law, finance, economics & tourism : International multidisciplinary scientific conferences on social sciences & arts, 1-10 september 2014, Albena, Bulgaria. - Sofia, Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2014. ISBN 978-619-7105-28-5, s. 349-356.
- CHEBEŇ, Juraj - LANČARIČ, Drahoslav - SAVOV, Radovan. Knowledge Spillover in Human Resources Planning. Evidence from the Slovak Republic. - Registrovaný: Web of Science. In SGEM conference on political sciences, law, finance, economics & tourism. International multidisciplinary scientific conferences on social sciences & arts. SGEM conference on political sciences, law, finance, economics & tourism : International multidisciplinary scientific conferences on social sciences & arts, 1-10 september 2014, Albena, Bulgaria. - Sofia, Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2014. ISBN 978-619-7105-28-5, s. 421-426.
- VOJTKOVÁ, Lucia. Komparácia spotrebiteľského správania seniorov v SR a vo svete : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 100 s.
- JANOŠKOVÁ, Justína. Aplikácia vybraných foriem marketingovej komunikácie v zdravotníctve : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 73 s.
- JAŠICOVÁ, Katarína. La comparaison du marketing dans les institutions de l'enseignement supérieur en France et aux Etats-Unis : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 87 s.
- BARTOS, Gergely. Voľba cenových a komunikačných stratégií zameraných na seniorov : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2013. 89 s.