Search results
- DUBECKÝ, Ľubomír. Rating je dobrou vstupenkou na trh. In Verejná správa : časopis vlády pre štátnu správu a samosprávu. - Bratislava : Vláda Slovenskej republiky, 2008. ISSN 1335-7883, 2008, roč. 63, č. 5, s. 22-23.
- DUBECKÝ, Ľubomír. Rating ako vývesný štít miest a obcí. In Verejná správa : časopis vlády pre štátnu správu a samosprávu. - Bratislava : Vláda Slovenskej republiky, 2007. ISSN 1335-7883, 2007, roč. 62, č. 3, s. 22-23.
- DUBECKÝ, Ľubomír. Rating II. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2005. ISSN 1336-393X, Máj 2005, roč. 5, č. 5, s. 18.
- DUBECKÝ, Ľubomír. Rating I. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2005. ISSN 1336-393X, Apríl 2005, roč. 5, č. 4, s. 7.
- DUBECKÝ, Ľubomír. Dobrá správa v niekoľkých písmenkách. In Verejná správa : časopis vlády pre štátnu správu a samosprávu. - Bratislava : Vláda Slovenskej republiky, 2005. ISSN 1335-7883, 2005, roč. 60, č. 21, s. 22-23.
- HANULÁKOVÁ, Eva et al. Marketing územia : oblasti, možnosti a perspektívy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 235 s. ISBN 80-225-1918-9. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
- DUBECKÝ, Ľubomír. Postavenie národnostných menšín v Slovenskej republike. In Trend, 1993, roč. 3, č. 7.