Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0056601^"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária. Recenzia publikácie : [Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka]. In Mladý ekonóm 2005: znalostná ekonomika - piliere, ciele, stratégie : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou. - Hronský Beňadik : Netri, 2005. ISBN 80-89202-05-5, s. 129-130. Recenzia na: Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka / Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová. - Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004. - ISBN 80-969078-5-9.
    article

    article

  2. STRÁŽOVSKÁ, Helena. Recenzia: Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová: Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732, 2004, roč. 3, č. 4, s. 100-101. Recenzia na: Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka / Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová. - Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004. - ISBN 80-969078-5-9.
    article

    article

  3. ŠTARCHOŇ, Peter - FALTYS, Jan - DZUGASOVÁ, Jaroslava. Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004. 338 s. ISBN 80-969078-5-9. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  4. FALTYS, Jan. Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing II. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Január 2000, č. 1, s. 13.
    article

    article

  5. FALTYS, Jan. Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 23.
    article

    article

  6. FALTYS, Jan. DM v propagačnom mixe. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, August 1999, č. 8, s. 14.
    article

    article

  7. FALTYS, Jan. Úspešná akcia priamej reklamy. 1. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Júl 1996, č. 7, s. 8.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.