Search results
- GÚČIK, Marián et al. Geografia cestovného ruchu: Slovensko. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 165 s. ISBN 978-80-557-1925-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- GAJDOŠÍK, Tomáš - TIMKO, Martin. Od inteligentných miest k inteligentným cieľovým miestam cestovného ruchu : prípadová štúdia Bratislavy. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2020. ISSN 0139-8660, 2020, roč. 53, č. 2, s. 98-109.
- GAJDOŠÍK, Tomáš - ŠEBOVÁ, Ľubica. Manažment cieľových miest cestovného ruchu. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 177 s. ISBN 978-80-557-1710-4. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- GAJDOŠÍK, Tomáš. Reinžiniering manažérskych organizácií v cieľových miestach cestovného ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 0139-8660, 2019, roč. 52, č. 4, s. 230-240.
- GAJDOŠÍK, Tomáš. Manažérske organizácie v cieľových miestach cestovného ruchu. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2019. 131 s. Studia oeconomica, 65. ISBN 978-80-557-1663-3. [Copy count : 3, currently available 1, at library only 2]
- KUČEROVÁ, Jana et al. Udržateľná konkurencieschopnosť cieľových miest cestovného ruchu. 1. vydanie. Banská Bystrica : DALI-BB, 2019. 138 s. ISBN 978-80-8141-221-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- ORELOVÁ, Andrea - GAJDOŠÍK, Tomáš. Výkonnosť krajín V4 na trhu cestovného ruchu Európskej únie. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660, 2018, roč. 51, č. 4, s. 206-220.
- GAJDOŠÍK, Tomáš - ÜRGEOVÁ, Nikola. Ekonomika spoločného využívania a jej vplyv na odvetvie hotelierstva. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660, 2018, roč. 51, č. 3, s. 159-169.
- GÚČIK, Marián et al. Marketing podnikov cestovného ruchu. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 248 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-812-6. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- GAJDOŠÍK, Tomáš. Digitálny marketing hotelov. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2017. ISSN 1337-0545, 2017, roč. 11, č. jeseň, s. 22-28.