Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0026347^"
  1. VIESTOVÁ, Kristína - ŠTOFILOVÁ, Jana - GOLEC KARASOVÁ, Katarína. Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image. In Tożsamość i wizerunek marketingu. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. ISBN 978-83-208-1827-7, s. 175-182. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    article

    article

  2. GOLEC KARASOVÁ, Katarína. Hypermarkety na Slovensku. In Vedecká rozprava k téme "Trh, obchod a individuálna spotreba" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Košice : PHF v Košiciach, 2008. ISBN 978-80225-2633-3, s. 53-60.
    article

    article

  3. GOLEC KARASOVÁ, Katarína. Makroekonomické funkcie obchodu v tranzitívnych ekonomikách : dizertačná práca. Škol. Kristína Viestová. Bratislava, 2008. 208 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.