Search results
- KITA, Jaroslav. [Marketing neziskových organizácií]. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2000. ISSN 0013-3035, 2000, roč. 48, č. 3, s. 390-392. Recenzia na: Marketing neziskových organizácií / Viera Čihovská ... [et al.]. - Bratislava : EUROUNION, 1999. - ISBN 80-88984-04-1.
- ZVERKOVÁ, Daniela - HARNA, Ištván. I. Harna: Nebolo by dobré, keby štát reguloval, kto a kde má stavať. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. ISSN 1335-0684, 31. marca 1999, roč. 9, č. 13, s. 7A.
- HARNA, Ištván. Pred jubilejným ročníkom medzinárodného veľtrhu CONECO. In Slovenské stavebníctvo : nezávislý časopis pre technicko-hospodárskych pracovníkov z oblasti stavebníctva, podnikateľov, projektantov a architektov. ISSN 1335-1818, 1999, roč. 4, č. 3, s. 3.
- ČIHOVSKÁ, Viera et al. Marketing neziskových organizácií. Bratislava : EUROUNION, 1999. 200 s. ISBN 80-88984-04-1. [Copy count : 4, currently available 2, at library only 2]
- ČIHOVSKÁ, Viera et al. Marketing v činnosti neziskových organizácií. In Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti, 1998, roč. 9, č. 3, s. 9-12.
- KOSTKOVÁ, Mária - HARNA, Ištván. O prioritách a problémoch súčasného stavebníctva. In Slovenské stavebníctvo : nezávislý časopis pre technicko-hospodárskych pracovníkov z oblasti stavebníctva, podnikateľov, projektantov a architektov. ISSN 1335-1818, 1998, roč. 3, č. 11/12, s. 5.
- VÁVRA, Viktor et al. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 215 s. ISBN 80-225-0843-8. [Copy count : 8, currently available 7, at library only 1]
- HARNA, Ištván - ZÁBOJNÍK, O. Chýba nová koncepcia (a 54 miliárd) : Štefan Harna o stave slovenskej ekonomiky. In Hospodárske noviny, 1993, roč. 37, č. 139, s. 24.