Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0025740^"
  1. KITA, Jaroslav. [Marketing neziskových organizácií]. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2000. ISSN 0013-3035, 2000, roč. 48, č. 3, s. 390-392. Recenzia na: Marketing neziskových organizácií / Viera Čihovská ... [et al.]. - Bratislava : EUROUNION, 1999. - ISBN 80-88984-04-1.
    article

    article

  2. ZVERKOVÁ, Daniela - HARNA, Ištván. I. Harna: Nebolo by dobré, keby štát reguloval, kto a kde má stavať. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. ISSN 1335-0684, 31. marca 1999, roč. 9, č. 13, s. 7A.
    article

    article

  3. HARNA, Ištván. Pred jubilejným ročníkom medzinárodného veľtrhu CONECO. In Slovenské stavebníctvo : nezávislý časopis pre technicko-hospodárskych pracovníkov z oblasti stavebníctva, podnikateľov, projektantov a architektov. ISSN 1335-1818, 1999, roč. 4, č. 3, s. 3.
    article

    article

  4. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Marketing neziskových organizácií. Bratislava : EUROUNION, 1999. 200 s. ISBN 80-88984-04-1. [Copy count : 4, currently available 2, at library only 2]
    book

    book

  5. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Marketing v činnosti neziskových organizácií. In Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti, 1998, roč. 9, č. 3, s. 9-12.
    article

    article

  6. KOSTKOVÁ, Mária - HARNA, Ištván. O prioritách a problémoch súčasného stavebníctva. In Slovenské stavebníctvo : nezávislý časopis pre technicko-hospodárskych pracovníkov z oblasti stavebníctva, podnikateľov, projektantov a architektov. ISSN 1335-1818, 1998, roč. 3, č. 11/12, s. 5.
    article

    article

  7. VÁVRA, Viktor et al. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 215 s. ISBN 80-225-0843-8. [Copy count : 8, currently available 7, at library only 1]
    book

    book

  8. HARNA, Ištván - ZÁBOJNÍK, O. Chýba nová koncepcia (a 54 miliárd) : Štefan Harna o stave slovenskej ekonomiky. In Hospodárske noviny, 1993, roč. 37, č. 139, s. 24.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.