Search results
- HORŇÁK, Pavel et al. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2012. 271 s. [14,44 AH]. ISBN 978-80-247-4354-7.
- VOPÁLENSKÝ, Ján et al. Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2006. KEGA 3/2188/04. ISBN 978-80-89220-59-2.
- HORŇÁK, Pavel. Reklama (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 2, s. 14-15.
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 5, s. 14-17 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 7, s. 16-19 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 9, s. 18-21 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 11, s. 16-19 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 3, s. 20-23 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 4, s. 10-13 [slov. časť].