Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0022902^"
  1. HORVÁTH, Karol - KRÁL, M. Teória pre prax: modely rozhodovacích procesov : Ich použitie umožňuje podporu správnych rozhodnutí v najrôznejších oblastiach života. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 2, s. 1.
    article

    article

  2. HORVÁTH, Karol. Marketing for success - po austrálsky : George Pazman a John Scales na Ekonomickej univerzite. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 45.
    article

    article

  3. HORVÁTH, Karol. Na medzinárodné obchodné rokovania s diplomatkou vedomostí a zručností : Správny partner vie presvedčiť, pritom sám ostáva neutrálny. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 21.
    article

    article

  4. HORVÁTH, Karol. Ako pripraviť marketingový plán v oblasti malého a stredného podnikania. In Trend, 1994, roč. 4, č. 48, s. 17.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.