Search results

Records found: 12  
Your query: Title = "Inovácie marketingových a obchodných činností 3"
  1. Inovácie marketingových a obchodných činností (3). Mária Dzurová a kol. ; zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. CD-ROM. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2990-7. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  2. DZUROVÁ, Mária. Inovácie marketingových a obchodných činností. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 19-27.
    article

    article

  3. CHOMOVÁ, Katarína. Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 70-83.
    article

    article

  4. LATTOVÁ, Barbora. Výchova spotrebiteľa ako prostriedok zabezpečenia trvalo udržateľnej spotreby. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 101-111.
    article

    article

  5. FRANCOVÁ, Zuzana. Aktuálne otázky marketingového manažmentu v 21. storočí. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 29-45.
    article

    article

  6. HRTÚSOVÁ, Džamila. Partnerstvo v logistickom reťazci. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 61-69.
    article

    article

  7. PRIEHODA, Albert. Inovácie v marketingovom manažmente (14). In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 118-131.
    article

    article

  8. ČIMO, Jozef. Rozvoj inovačného potenciálu Slovenska. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 5-18.
    article

    article

  9. HRICIGA, Andrej. Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 46-60.
    article

    article

  10. KORČOKOVÁ, Marína. Informovanosť spotrebiteľa. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 84-100.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.