Search results

Records found: 32  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0055062^"
  1. JAŠŠO, Matej - HAJDUK, Michal. Strategický manažment identity mesta: corporate identity alebo place branding? In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 22-32.
    article

    article

  2. JAŠŠO, Matej. Špecifické aspekty tvorby Corporate Identity vedecko-výskumných inštitúcií. In Manažment podnikania a vecí verejných : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : ALDO, 2013. ISBN 978-80-970759-3-4, s. 57-62.
    article

    article

  3. JAŠŠO, Matej. Rozvoj firemnej kultúry a jej diagnostika. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2009. ISSN 1338-5127, 2009, roč. 1, č. 2, s. 169-180 online.
    article

    article

  4. JAŠŠO, Matej. Plánovacia kultúra ako súčasť manažmentu priestorového rozvoja. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2008. ISSN 1336-7420, 2008, roč. 4, č. 3, s. 77-82.
    article

    article

  5. JAŠŠO, Matej. Národné firemné špecifiká. In Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 2001. ISSN 1335-4620, 20.7.2001, č. 29, s. 40.
    article

    article

  6. JAŠŠO, Matej. Firemná kultúra - nástroj riadenia. In Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 2001. ISSN 1335-4620, 29.6.2001, č. 26, s. 48.
    article

    article

  7. JAŠŠO, Matej. Spätná väzba - reakcia na komunikáciu. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2001. ISSN 1335-4701, 19. apríla 2001, roč. 9, č. 76, s. 15.
    article

    article

  8. JAŠŠO, Matej. Skupinová dynamika - podstata fungovania organizácie. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2001. ISSN 1335-4701, 22. januára 2001, roč. 9, č. 15, s. 6.
    article

    article

  9. JAŠŠO, Matej. Identita dotvára imidž mesta. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. august 2001, s. 14.
    article

    article

  10. JAŠŠO, Matej. Tvorba personálnych rezerv : dôležitým parametrom je celofiremný rozmer. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2000. ISSN 1335-4701, 7. decembra 2000, roč. 8, č. 234.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.