Search results
- KAMENEC, Tomáš. Prísnejšie na tabak. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, apríl 2006, č. 4, s. 14.
- KAMENEC, Tomáš. Podlinky a právo EÚ. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, február 2004, roč. 11, č. 2, s. 15.
- KAMENEC, Tomáš - PIROŠÍK, Vladimír. Prístup k informáciám ako protikorupčný nástroj. Bratislava : Róbert Vico - vydavateľstvo : CPHR - Transparency International Slovensko, 2001. 24 s. Protikorupčné nástroje. ISBN 80-89041-11-6. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]