Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0050767^"
  1. KASPER, Ján. Tvorba efektívnej reklamy ako súčasť účinnej marketingovej komunikácie : dizertačná práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2006. 168 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. KASPER, Ján. Zmyslom je efektívna reklama : rozhodujúci je trialóg: agentúra - klient - spotrebiteľ. In Hospodárske noviny : Denník o ekonomike a politike. ISSN 1335-4701, 18. augusta 1998, roč. 6, č. 158, s. 1,7.
    article

    article

  3. KASPER, Ján. Efektívna reklama na dosah. Bratislava : Strategie na Slovensku, 1998. 63 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.