Search results

Records found: 210  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0008404^"
  1. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
    book

    book

  2. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    Marketingová komunikácia a digitálne médiá

    book

  3. DRÁBIK, Peter et al. Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 48-60. KEGA 029EU-4/2022.
    article

    article

  4. JAROŠOVÁ, Dominika. Výber značiek generáciou Y a Z : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 77 s.
    book

    book

  5. STAŠOVÁ, Romana. Aktuálne trendy značky zamestnávateľa : (employer brandingu) : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 71 s.
    book

    book

  6. KÁČEROVÁ, Karolína. Značky v online prostredí : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 88 s.
    book

    book

  7. TRUNKOVÁ, Adriána. Vplyv udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 86 s.
    book

    book

  8. PACÁK, Radomír. Využitie nástrojov marketingového mixu v neziskovej organizácii : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 61 s.
    book

    book

  9. KORČOKOVÁ, Marína. Kritéria výberu značky generácie Y a Z. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 2, s. 106-125. KEGA 029EU-4/2022.
    article

    article

  10. VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. Segmentácia trhu. Recenzenti: František Olšavský, Lucia Vilčeková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 99 s. [4,88 AH]. ISBN 978-80-225-5048-2.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.