Search results

Records found: 27  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0035703^"
  1. KOVÁČOVÁ, Natália. Moderné metódy tvorby finančného plánu podniku : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Foltínová. Bratislava, 2016. 99 s.
    book

    book

  2. KOVÁČOVÁ, Natália. Vplyv vybraných faktorov na dopyt : bakalárska práca. Školiteľ: Nora Grisáková. Bratislava, 2014. 52 s.
    book

    book

  3. KOVÁČOVÁ, Natália. Integrácie manažérskych systémov v podniku : dizertačná práca. Školiteľ: Marta Karkalíková. Bratislava, 2013. 130 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. KONŠTIAK, Pavol. [Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy]. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2012. ISSN 1336-9105, 2012, roč. 7, č. 3, s. 55-56 online. Recenzia na: Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy / Pavol Kita, Lujza Jurkovičová, Natália Kováčová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3233-4.
    article

    article

  5. KARKALÍKOVÁ, Marta - KOVÁČOVÁ, Natália. Blended learning ako moderná metóda vzdelávania. In E-learning v pedagogickom procese : zborník z medzinárodnej vedeckej [online] konferencie : 19. 10. 2012 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3518-2, s. 17-27. KEGA 006EU-4/2011. 006EU-4/2011, KEGA, E-learningová podpora výučby predmetu Tovaroznalectvo na stredných odborných školách.
    article

    article

  6. KOVÁČOVÁ, Natália. Možnosti integrácie vybraných systémov manažérstva. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, [S. 1-15]. KEGA 006EU-4/2011. 006EU-4/2011, KEGA, E-learningová podpora výučby predmetu Tovaroznalectvo na stredných odborných školách.
    article

    article

  7. KOVÁČOVÁ, Simona - KOVÁČOVÁ, Natália. Efektívne využitie komunikačných nástrojov vo volebných kampaniach ako predpoklad úspechu v parlamentných voľbách 2010. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 364-388.
    article

    article

  8. MIKLOŠÍK, Andrej. [Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 18, s. 157. Recenzia na: Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy / Pavol Kita, Lujza Jurkovičová, Natália Kováčová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3233-4.
    article

    article

  9. HRENÁKOVÁ, Daniela. Ekologický prístup vo vybranom podniku cestovného ruchu : bakalárska práca. Školiteľ: Natália Kováčová. Bratislava, 2012. 66 s.
    book

    book

  10. JURKOVIČOVÁ, Lujza et al. E-learningová podpora výučby predmetu Tovaroznalectvo na stredných odborných školách. Bratislava, 2012. 35 s. KEGA 006EU-4/2011. 006EU-4/2011, KEGA, E-learningová podpora výučby predmetu Tovaroznalectvo na stredných odborných školách.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.