Search results

Records found: 10  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0001055^"
  1. KRIŽANSKÝ, Patrik. Má textilný priemysel v Európe budúcnosť ? In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2005. ISSN 1336-393X, 2005, roč. 5, č. 1, s. 46-47.
    article

    article

  2. KRIŽANSKÝ, Patrik. Malé a stredné podniky motorom ekonomiky. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2005. ISSN 1336-393X, 2005, roč. 5, č. 2, s. 20-21.
    article

    article

  3. KRIŽANSKÝ, Patrik. S čím vám pomôžu eurofondy. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2004. ISSN 1336-393X, 2004, roč. 4, č. 9, s. 24.
    article

    article

  4. KRIŽANSKÝ, Patrik. Podporu z eurofondov možno získať aj v Bratislavskom kraji. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2004. ISSN 1336-393X, 2004, roč. 4, č. 12, s. 26.
    article

    article

  5. KRIŽANSKÝ, Patrik. Európska diskusia o energii. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2004. ISSN 1336-393X, 2004, roč. 4, č. 12, s. 50.
    article

    article

  6. KRIŽANSKÝ, Patrik. S čím vám pomôžu eurofondy : aktuálne možnosti podpory z Európskej únie pre podnikateľov. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2004. ISSN 1336-393X, 2004, roč. 4, č. 10, s. 40.
    article

    article

  7. KRIŽANSKÝ, Patrik. Marketing v Európskej únii : propagácia a marketing tabakových výrobkov. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 10, s. 6-7 [slov. časť].
    article

    article

  8. KRIŽANSKÝ, Patrik. Marketing v Európskej únii : marketing a ochrana osobných údajov spotrebiteľov. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 11, s. 2-3 [slov. časť].
    article

    article

  9. KRIŽANSKÝ, Patrik. Lobbing v Európskej únii ako nástroj komunikácie spoločnosti. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 8, s. 10-11 [slov. časť].
    article

    article

  10. KRIŽANSKÝ, Patrik. Značka Slovensko a vytváranie národného imidžu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 9, s. 2-3 [slov. časť].
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.