Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0010520^"
  1. HRICIGA, Andrej. [Inovácie marketingových činností]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 321-322. Recenzia na: Inovácie marketingových činností / Jozef Čimo ... [et al.]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2814-6.
    article

    article

  2. ČIMO, Jozef et al. Inovácie marketingových činností. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 250 s. ISBN 978-80-225-2814-6. [Copy count : 6, currently available 2, at library only 4]
    book

    book

  3. Inovácie marketingových a obchodných činností (2). Zostavili: Andrej Hriciga, Andrej Miklošík. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 82 s. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2771-2. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  4. DZUROVÁ, Mária et al. Spotrebiteľské teórie a reálie : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 142 s. ISBN 978-80-225-2608-1. [Copy count : 11, currently available 9, at library only 2]
    book

    book

  5. Inovácie marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 21. apríla 2008, Bratislava. Zborník zostavili: Miroslav Mariaš, Andrej Miklošík. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 78 s. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2599-2. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  6. DZUROVÁ, Mária et al. Spotrebiteľské teórie a reálie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 293 s. VEGA 1/2369/05. ISBN 978-80-225-2327-1. [Copy count : 15, currently available 11, at library only 4]
    book

    book

  7. KROMEROVÁ, Viola. Malé podniky tvoria chrbtovú kosť každej ekonomiky. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2006. ISSN 1336-393X, Február 2006, č. 2, s. 38-39.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.