Search results

Records found: 424  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0048949^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Kvalita a doktorandské vzdelávanie. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2023. ISSN 1335-5864, 2023, roč. 34, č. 1, s. 4-13.
    article

    article

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Koncepčné prístupy k práci školiteľa na doktorandskom štúdiu. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864, 2022, roč. 33, č. 1, s. 4-15.
    article

    article

  3. LESÁKOVÁ, Dagmar. Vzdelávacie výstupy a kritické myslenie. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864, 2022, roč. 33, č. 2-3, s. 4-10.
    article

    article

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar. Inovačné modely vzdelávania na vysokých školách. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2021. ISSN 1335-5864, 2021, roč. 32, č. 1, s. 4-14.
    article

    article

  5. BLAŽOVÁ, Michaela. Vplyv značiek kvality potravín na rozhodovanie spotrebiteľov : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 98 s.
    book

    book

  6. ROCHOVÁ, Martina. Vplyv značiek potravín na rozhodovanie spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 73 s.
    book

    book

  7. MIKUŠOVÁ, Kristína. Vplyv značiek COOP Jednota na spotrebiteľské správanie : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 83 s.
    book

    book

  8. ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 144 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. GRIGEĽ, Adrián. Symbolika zdravia v reklame a marketingovej komunikácii : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 75 s.
    book

    book

  10. SIKORA, Juraj. Marketing tabakových výrobkov v SR : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 77 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.