Search results
- DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Ferdinand Daňo, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 324 s. [17,54 AH]. ISBN 978-80-225-4913-4. [Copy count : 12, currently available 6, at library only 2]
- FRUŽICOVÁ, Natália. Komunikačná stratégia finančnej inštitúcie : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 75 s.
- KOPECKÝ, Adrián. Marketingová komunikácia v kultúre : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 51 s.
- TUTUROVÁ, Eva. Krízová komunikácia v podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 48 s.
- KOČNEROVÁ, Natália. Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 57 s.
- BÚŠIKOVÁ, Paulína. Aktuálne trendy v digitálnej marketingovej komunikácii : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 61 s.
- SLEPÁNKOVÁ, Daniela. Guerilla marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 57 s.
- MIŠOVIČOVÁ, Terézia. Kreatívny priemysel : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 74 s.
- FORDINÁLOVÁ, Denisa. Využitie sociálnych sietí v marketingovej komunikácii firmy : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 78 s.
- ŽLEBEKOVÁ, Laura. Využitie online marketingu pri predaji nehnuteľností : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 67 s.