Search results

Records found: 93  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0028949^"
  1. FRANCOVÁ, Zuzana. [Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume]. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 173-174. Recenzia na: Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. - Bratislava : Daniel NETRI, 2008.
    article

    article

  2. MARIAŠ, Miroslav - DZUROVÁ, Mária - ČIMO, Jozef. Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU. In Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732, Apríl 2008, roč. 1, č. 0, s. 103-109. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    article

    article

  3. BALOGH, Martin. Marketingová komunikácia čerpacej stanice FUEL, s.r.o. : diplomová práca. Škol. Miroslav Mariaš. Bratislava, 2008. 87 s.
    book

    book

  4. BOBOT, Pavol. Marketingová komunikácia firmy Milan Bobot - Servis meracej a čerpacej techniky : diplomová práca. Škol. Miroslav Mariaš. Bratislava, 2008. 89 s.
    book

    book

  5. FOLTÁNOVÁ, Nina. Procesné riadenie marketingových aktivít v spoločnosti IBM Slovensko, s.r.o. : diplomová práca. Škol. Miroslav Mariaš. Bratislava, 2008. 88 s.
    book

    book

  6. POLAČEKOVÁ, Tatiana. Marketingová komunikácia dopravnej firmy A.M.V. STAV s.r.o. : diplomová práca. Škol. Miroslav Mariaš. Bratislava, 2008. 84 s.
    book

    book

  7. ŽÁK, Štefan. Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. Bratislava : Daniel NETRI, 2008. 84 s. ISBN 978-80-969567-5-3. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  8. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Úloha inovácií v rozvoji firmy. In Nové trendy v manažmente : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Trenčín : Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2008. ISBN 978-80-8075-370-2, s. 1-4. VEGA 1/0557/08 "Inovácie marketingových a obchodných činností na pracovisku Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave".
    article

    article

  9. DZUROVÁ, Mária - MARIAŠ, Miroslav. Význam inovácií ako konkurenčná výhoda v logistike. In Diagnostika podniku, controlling a logistika : IV. medzinárodná vedecká konferencia. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2008. ISBN 978-80-8070-819-1, s. 50-54.
    article

    article

  10. PÓLYA, Attila. Multimédiá v obchode. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 107 s. ISBN 978-80-225-2598-5. [Copy count : 5, currently available 2, at library only 3]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.