Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0006285^"
  1. MERLINOVÁ, I. Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 3. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 3, s. 129-130.
    article

    article

  2. MERLINOVÁ, I. Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 1. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 3, s. 75-78.
    article

    article

  3. MERLINOVÁ, I. Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 2. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 4, s. 103-106.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.