Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0091560^"
  1. KUFELOVÁ, Iveta. Hospodárska kríza - dopad na ekonomiku Slovenska a vybrané makroekonomické ukazovatele. In Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1, s. [1-5]. VEGA 1/4578/07. 1/4578/07, VEGA, Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny.
    article

    article

  2. KISSOVÁ, Jana. Hodnotenie úspechu podniku v konkurenčnom prostredí. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5, s. 245-251. VEGA 1/4578/07. 1/4578/07, VEGA, Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny.
    article

    article

  3. HLAVÁČIKOVÁ, Jana - KOVÁČOVÁ, Eva. Definovanie relevantného trhu a meranie trhovej sily podniku. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1336-3301, 2008, roč. 5, č. 3, s. 51-61. VEGA 1/4578/07. 1/4578/07, VEGA, Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny.
    article

    article

  4. KISSOVÁ, Jana. Meranie a hodnotenie užitočnosti. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7, s. 199-204. VEGA 1/4578/07. 1/4578/07, VEGA, Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny.
    article

    article

  5. MAJTÁN, Štefan - STRIEŠKA, Ľubomír. Inovačné zmeny v marketingu vo svetle tendencií riadenia firiem v 21. storočí. In Innowacje zarządcze w biznesie i sektorze publicznym : praca zbiorowa. - Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2008. ISBN 978-83-7246-536-8, s. 99-109. VEGA 1/4579/07, VEGA 1/4578/07. 1/4579/07, VEGA, Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku.
    article

    article

  6. KUFELOVÁ, Iveta. Metóda ABC ako podklad pre meranie ekonomickej efektívnosti firmy. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference pořádané pod heslem "Svět v pohybu" realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1408-6. VEGA 1/4578/07. 1/4578/07, VEGA, Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny.
    article

    article

  7. KOVÁČOVÁ, Eva - ŠČEPKOVÁ, Jana. Využitie elasticít pri definovaní relevantného trhu ako súčasť protimonopolnej politiky. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7, s. 217-221. VEGA 1/4578/07. 1/4578/07, VEGA, Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny.
    article

    article

  8. KUFELOVÁ, Iveta. Možnosti využitia metódy ABC pri tvorbe ceny. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7, s. 248-252. VEGA 1/4578/07. 1/4578/07, VEGA, Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny.
    article

    article

  9. MIKUŠOVÁ, Nora. Rovnováha v oligopolistickej trhovej štruktúre. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7, s. 280-285. VEGA 1/4578/07. 1/4578/07, VEGA, Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.