Search results

Records found: 72  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0090849^"
  1. PARÁKOVÁ, Romana. Market of consulting services. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 141-146 [CD-ROM]. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  2. MORAVČÍK, Martin. Sponzoring ako súčasť public relations v spoločnostiach poskytujúcich logistické služby. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 467-477, CD-ROM. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  3. HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Právne a etické aspekty poradenstva. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 188-197. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  4. Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. Zostavil Ferdinand Daňo ; recenzenti Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 123 s. VEGA 1/0333/11. ISBN 978-80-225-3735-3. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. OLÁH, Ľuboš. Základné piliere a problémy logistiky na Slovensku. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 68-78. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  6. JAZBEC, Andrea. Spotrebiteľské správanie pri nákupe jednotlivých kategórií príslušenstva ako súčasť procesu manažmentu kategórií. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 79-97. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  7. PAŽITNÝ, Peter. Plán Medipartner ako moderný produkt zdravotného poistenia. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 110-123. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  8. DRÁBIK, Peter. Logistika rýchloobrátkového tovaru (FMCG). In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 57-67. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  9. ŠILHÁROVÁ, Marta - PAĽKO, Peter. Advantages of applying modern marketing methods. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 413-418 [CD-ROM]. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  10. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva. Recent trends and challenges in marketing management. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 12-16. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.