Search results
- NÉMOVÁ, Monika. Marketing podniku pôsobiaceho v sieťovom odvetví : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2011. 181 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- NÉMOVÁ, Monika - KOVÁČIKOVÁ, Ivana. Vplyv globálnej hospodárskej a finančnej krízy na distribučné stratégie firiem. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 7-20.
- NÉMOVÁ, Monika. Strategické aspekty riadenia v oblasti výroby a distribúcie pitnej vody v podmienkach globalizácie. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 3, s. 107-118. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
- NÉMOVÁ, Monika. Postavenie distribúcie v marketingovom mixe vodárenských spoločností. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6, s. 94-102.
- NÉMOVÁ, Monika. Odvetvová analýza vodárenstva v SR. In Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08, s. 464-469.