Search results

Records found: 40  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0091288^"
  1. KAČEŇÁK, Igor. Vývoj balenia výrobkov a jeho význam v národnom hospodárstve. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 266-271. VEGA 1/4590/07. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa.
    article

    article

  2. GONDÁROVÁ, Jana - KOVÁČOVÁ, Natália - ŠTEFAŇÁK, Peter. Product safety in the European Union. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 196-208. VEGA 1/4590/07. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa.
    article

    article

  3. LACKOVÁ, Alica. Biopotraviny na európskom trhu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 280-288. VEGA 1/4590/07. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa.
    article

    article

  4. KNOŠKOVÁ, Ľubica. New Trends in Entrepreneurship and Product Innovation Strategies in Slovakia. In Zeszyty naukowe : current trends in commodity science: selected quality problems. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2010. ISSN 1689-7374, 2010, no. 160, s. 135-143. VEGA 1/4590/07. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa.
    article

    article

  5. KAČEŇÁK, Igor. Význam a charakteristika obalového dizajnu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 241-251. VEGA 1/4590/07. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa.
    article

    article

  6. KOLLÁR, Vojtech - KRISTOVÁ, Ľudmila - KOŠÚTOVÁ, Tatiana. Technické prekážky obchodu : príručka. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 206 s. [16,436 AH]. VEGA 1/4590/07. ISBN 978-80-225-3046-0. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa. [Copy count : 9, currently available 6, at library only 3]
    book

    book

  7. GONDÁROVÁ, Jana - JELŠÍKOVÁ, Martina. Ochrana spotrebiteľa. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 188-195. VEGA 1/4590/07. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa.
    article

    article

  8. KAČEŇÁK, Igor. Význam a vývoj balenia tovaru. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 43-60. VEGA 1/4590/07. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa.
    article

    article

  9. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Inovácie výrobkov v IT priemysle. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 198-203. VEGA 1/4590/07. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa.
    article

    article

  10. MLÁKAY, Jozef. Dizajn ako konkurenčná výhoda. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 290-295. VEGA 1/4590/07. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.