Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0074228^"
  1. NOVOTNÁ, Ľuboslava. Zhodnotenie úrovne zákazníckej orientácie podnikov na Slovensku. In Acta oeconomica Cassoviensia no 9. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISBN 80-225-2038-1, s. 183-194.
    article

    article

  2. DUDINSKÁ, Elvíra - NOVOTNÁ, Ľuboslava. Problematika relačného marketingu z pohľadu súčasnej marketingovej teórie a praxe. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035, 2005, roč. 53, č. 8, s. 794-807.
    article

    article

  3. NOVOTNÁ, Ľuboslava. Riadenie vzťahov so zákazníkmi ako zdroj zvyšovania konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte vstupu do EU : dizertačná práca. Školiteľ: Elvíra Dudinská. Košice, 2005. 141 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. BAŠISTOVÁ, Alena et al. Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 104 s. ISBN 80-225-1905-7.
    book

    book

  5. NOVOTNÁ, Ľuboslava. Proces strategickej zmeny na zákaznicky orientovanú spoločnosť. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 130-136.
    article

    article

  6. NOVOTNÁ, Ľuboslava. Proces strategickej zmeny z výrobne orientovaného podniku na zákaznícky orientovanú spoločnosť. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 13-16.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.