Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0063229^"
  1. HASPROVÁ, Mária - OLEJÁROVÁ, Petra. Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 33-40 CD-ROM.
    article

    article

  2. OLEJÁROVÁ, Petra. Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2018. 58 s.
    book

    book

  3. OLEJÁROVÁ, Petra. Vybrané aspekty marketingu vzdelávacej inštitúcie : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2016. 54 s.
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.